Pop-up store BLICK op onderwijs voor herhaling vatbaar

Pop-up store stichting BLICK op onderwijs

Vanwege de vele aanvragen voor een pensioeninformatiegesprek zette de stichting BLICK op onderwijs de pop-up store in. Deze trok naast de 55+ medewerkers ook veel jongere nieuwsgierige collega’s.

Stichting BLICK op onderwijs (Boeiend Leren in Capelle en Krimpen aan den IJssel) plaatste de pop-up store van 5 tot en met 7 februari bij de entree van het IJsselcollege, de voortgezet onderwijs school binnen de stichting.

dagwinnaar Eveline Langhorst

 

Voor HR-adviseur Marinka van de Waart is deze actie zeker voor herhaling vatbaar. ‘Het was een superleuke ervaring, de pop-up store trekt goed de aandacht en is helemaal compleet. Ook de mailing formats, prijsvraag en posters die vooraf verspreid konden worden, hebben bijgedragen aan het succes. Door goede promotie kan het bijna niet anders dat medewerkers nieuwsgierig worden en een kijkje komen nemen. De leerlingen van het IJsselcollege maakten pensioenfit-cupcakes, die werden uitgedeeld. We hadden alle medewerkers uitgebreid per e-mail geïnformeerd. Ze konden een afspraak maken met een HR-adviseur of de pensioenadviseur van ABP. En op woensdag gaf de pensioenadviseur van ABP een presentatie, die zeer goed ontvangen is. Hierna kwamen veel medewerkers langs. De pop-up store is een goede manier om ook collega’s te bereiken die normaal gesproken nog helemaal niet bezig zijn met pensioen.’

Deel dit initiatief via:

Log in om te reageren op dit bericht.

Plaats als eerste een reactie op dit bericht