Vicevoorzitter Jan van Zijl opent nieuwe Pop-up store bij Schiphol Group

Met de nieuwe campagne ‘een fit pensioen’ wil ABP werkgevers helpen om hun werknemers bewust te maken van het belang van een gezonde financiële toekomst.

De vernieuwde ABP Pensioen Pop-up store werd in juni voor het eerst geplaatst bij de Schiphol Group. Jan van Zijl, vicevoorzitter van ABP, opende de Pop-up store. ‘De AOW-leeftijd verschuift, we moeten langer doorwerken. Met de nieuwe campagne willen we werkgevers ondersteunen om met hun werknemers het gesprek aan te gaan over pensioen.’ Daarnaast praatte Jan van Zijl HR-medewerkers van Schiphol Group bij over ontwikkelingen in de pensioenwereld. Na afloop beantwoordde hij vragen over onder andere de toekomt van de pensioenregeling.

Bekijk een impressie van de vernieuwde Pop-up store


De Pop-up store ook bij uw organisatie? Reserveer hem direct op PensioenPluim.nl/reserveren

Deel dit bericht via: